Varm-choklad-dejt på en lördagskväll som denna

Jag och Märta sitter på Foret tillsammans och internetar ikväll. Bredvis mej står en god varm choklad med vispad grädde.. =) Vi pratade om utgång men ingen av oss pallar! Tina är fortfarande trött. Men inte bara det att jag inte orkar, jag är riktigt trött på det också! Har fått sån avsmak.. Det är samma sak varenda gång, samma folk. Börjar bli tröttsamt.. Jag vill hitta på något istället! Laga något gott hemma och ha filmkväll, alternativt spelkväll. Eller gå på bio, bowla, åka iväg någonstans, bubbla och basta, sitta hemma och småkröka lite.. Inte bara ut på krogen med samma rutiner som man haft här nu i 3 ½ månad! Alltid samma runda; Victor´s, Dansken, om man hinner Café Face, DouDoune sen Graalen.. Hmm, inget kul längre! Kanske skulle börja gå till andra ställen istället?! Det kanske skulle göra det hela roligare..?! Gå till de Engelska ställena.. Kan vara n idé.

Idag har det varit helt uuunderbart väder här i Valdi!! Strålande solsken, ingen blåst och klarblå himmel hela dagen! Varit så gott.. Har suttit ute och solat och gottat mej! =) Satt på ett café med kanongott kaffe med Fredrik en sväng idag med och njöt av solens härliga värme.. Ska visst vara såhär fint hela veckan =) Gottis!

Varit lite turbulent de senaste dagarna, men hoppas det lugnar sej nu om ett par dagar, får se.. Hoppas iaf! Vill att det här ska gå bra faktiskt! Så vi får väl se..

Neeej.. Vafan, nu kommer de med alkohol till meeeej.. =S Vafan, kommer säkert sluta med utgång.. Eller nej det ska det fan inte! Jag ska hem och kolla film, upp tidigt och åka skidor!! Vi har värsta planerna inför imorrn! =) Upp tidigt, mötas på Victor´s kl 10.30 och käka frukost tillsammans 5 tjejor, sen ut i backen och äta lunch mitt i backen! =) Sen Folie Douce:a!! Hoppas jag kommer upp i tid också då hehehe. Liiite morgontrött ju :P

Nope, nu ska jag tjöta lite med flickorna här!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: sofia

häng med på en fransk runda istället ;)

2010-03-14 @ 21:14:51
Postat av: Johanna

Hej söt! Fick du mitt mms??? Puss

2010-03-18 @ 22:26:59
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Hehe.. Fransk runda väldigt snart min söta lilla Sofia!! ;)

Johanna, Ja jag fick det, men kan inte öppna det! =( Trodde det var bebis först och blev sååå glad!! Men pratade med mamma sen och hon berättade vad det var på! =)

2010-03-18 @ 23:46:45
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0