Alkoliserad?!

Ojojoj vad jag har varit dålig på att blogga på sistonne.. Har jobbat mycket, varit trött mycket och har varit ute mycket. Har inte själv tyckt det har varit så mycket fram tills Jules på jobbet sa till mej häromdagen att jag då hade varit ute 4 dagar bara denna veckan (här nere är veckorna lör-fre istället för mån-sön, antar för att det är transfer day på lördagar..) och har varit ute varje dag efter det också.. Har fått mej en liten nytändning antar jag. Hade ju en period nyligen då jag bara ville vara hemma, ville inte ut alls och var inte ute så mycket heller. Men nu har jag ändrat mina utgångsrutiner så kanske därför jag finner det kul igen..?! Är väldigt ofta på Dicks nuför tiden, istället för en massa DouDounande.. Har träffat nytt folk och har börjat hänga en hel del med lilla Söta Sofia, och vi har jävligt roligt ihop! =) NEIN papa NEIN!! Hahahaha.. =) Vi hade en sån jävla bra kväll ute häromkvällen.. Hon, Jag, Fraser och Nav. Vi började på Facen, sen blev det Bananas där jag mötte upp Fraser och hans kompisar som var på besök från UK. De lärde mej en asrolig lek vid namn "Five", typ ett drickarspel. Sen övergick det till "Jag har aldrig" på Dicks där Sofia mötte upp oss. Jääävlar säger jag bara hahaha! Jag skrattade så mycket så det gjorde ont! En av de absolut bästa kvällarna ute här! =)

Har överlag varit väldigt bra utekvällar nu på sistonne.. Som en kväll, vi hade UV-party på Dansken.. Så jävla bra! Färg i allas ansikten, på hela kroppen och bara jävligt gottigt! Den kvällen slutade med att vi bröt oss in på ett hotell och badade i utomhus-poolen haha! Bra kväll! ;)
Jag jobbar rätt mycket, och trivs fortfarande.. finns väl ett par saker jag skulle vilja se var annorlunda, men säsongen är snart slut, så jag håller käften och gör mitt jobb bara. Franskan artar sej, lär mej mer och mer.. Men den är långt ifrån flytande. Men jag jobbar på det! Pratar rätt bra franska när jag är full hehe.. Har ingen aning om varför dock :P

Varit litte jobbigt med ett par saker nu på sistonne, men har lagt det bakom mej nu! Couldn´t care less.. Bra när människor visar sina rätta ansikten tidigt så man slipper det senare!

Ikväll blir det väldigt lugnt, för en gång skull hehe.. Ska jobba tidigt imorrn plus att min lever nog skulle uppskatta en paus every now and then hehe.. Jag och Sofia ska kanske ha myskväll. Med chips, cola och film! Skulle vara klockrent.. Måste bara säga att jag totalt ÄLSKAR säsongslivet!! Så skön stämning (för det mesta iaf..) Och har fullt upp med att bestämma mej om vart jag ska göra sommarsäsong! Jag och Sofia ska göra det tillsammans, men vart..?! Vi tänkte på Biarritz, Frankrike. Men där måste man kunna prata franska flytande, och även om jag lärt mej rätt mycket så kan jag långt ifrån prata flytande franska. Och Sofia pratar ingen franska alls. Så Cos skulle varit gott! Det är för mej en riktig sommarsäsong.. Och det kan även bli rätt bra pengar samt att jobb och boende skulle vara näst intill helt klart redan. Vart annars..?! Hmm, återkommer om det.

Och skulle även vilja ge ett STORT GRATTIS till min fina vän Johanna som nu har fött sin 2:a helt underbart söta son!! Han är bedårande Johanna.. Är så glad för eran skull! Och det värmde i hjärtat att läsa på din blogg hur lycklig du är! Vill hem och gosa honom, och komma med Mc Donald´s hahaha! ;) Jag var nervös ju haha.. Bara vi som fattar det dära med Mc Donald´s:et hehe. Men jag kommer hem om lite mer än en månad, och då kommer jag ner till Skåne och gosar den lille söte killen! Vill att du hälsar Ted att han och jag ska leka kurragömma när jag kommer och hälsar på också! =) <3

Snart kommer Tilda och hälsar på mej med vilket kommer bli fucking mental!! Ojoj.. Se upp Valdi! Hon kommer den 31:e och stannar i 10 dagar. Bäst att vila levern ett par dagar nu, för något säger mej att det inte blir så mycket vila för den stackarn när hon kommer hehe.. Fuckin hell.. Du kommer ju om bara 3 dagar!!!! Det är ju snart för fan haha..

Jaja, nu ska jag fortsätta facebooka.. Var ju typ en vecka sen, så har mycket att ta igen! :P

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat! Vi ser fram emot att få visa upp vårt lilla nytillskott! Alla längtar efter dig och mest av alla Ted!!!

2010-03-31 @ 10:35:00
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0