Letar letar letar!

Ojoj.. Har sovit till 18.00 idag, min enda lediga dag och jag sover bort den! Hmm, men behövde nog det. Uppenbarligen.. Skulle gjort en massa saker idag egentligen, men har ju som sagt sovit istället. Vilat upp mej, och det är ju samtidigt inte fel?! Skulle egentligen varit med på en photosession idag, väldigt trist att jag missade den dock. Men vi tar det på fredag istället, så mycket vi hinner iaf iom jag jobbar 09.30-16. Det är för märket Remote som jag blivit ombedd att modella för =) Jättkul verkligen.

Ikväll blir det relativt lugnt då jag jobbar även imorrn 09.30-16.00, sen på Facen från 22.30-02.00. Lång dag, men så är det.. Bara till att bita ihop!

POPCORN, COLA, GOD MAT OCH FILM är väldigt önskvärt nu..

Förresten.. Någon av er som läser min blogg som har kontakter utomlands när det kommer till att göra sommarsäsong i bar?! Snälla kommentera isf, jätteviktigt!! Ställen som typ Ibiza, Aya napa, Rhodos, Mallis osv..

Nej, nu ska jag ta mej en kopp kaffe.. Sen får vi se vart det bär av.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0