The drama continues..

Helt jävla otroligt.. Hur fan lyckas jag hamna i dessa situationerna gång på gång på gång?!
Denna gången kommer det nog dock inte sluta lika lyckligt som de andra gångerna, kommer nog få mitt ass kickat tror jag =( Jag har nämligen en riktigt pissed off fransyska hög på koks efter mej, eller 2 st nu rättare sagt.. Fransyskans ex, som hon fortfarande bor ihop med är intresserad av mej, och det gillar hon verkligen inte!! Hon å andra sidan ligger runt med de flesta så hon ska bara hålla käften, men givetvis bryr hon sej inte om vad hon själv gör..
Helt allvarligt, man vill inte reta upp en fransyska.. speciellt inte om hon dessutom är hög på koks! Igårkväll spårade det helt.. Jag och Tommo satt och tog en drink på ett litet flottare ställe igår, hade jättetrevligt, satt och snackade om allt möjligt. Sen gick vi vidare till Dansken, och hinner inte mer än till ingången förrens hans ex marsherar fram till mej och hoppar på mej.. Vakten, Tommo och Tom försökte få väck henne från mej, men det gick typ inte.. De fick mer eller mindre slå bort hennes händer från mej. De tog in mej och höll henne utanför stället. Hon stod utanför och väntade i ca en och en halv timme på mej, och det var kallt som fan.. Skrek att jag skulle komma ut så hon kunde döda mej mer eller mindre. Jag går ner och pratar med hennes bästa kompis, som för övrigt också är en koksad fransyska. Tommo kommer och börjar skrika något på franska till henne, han vänder sej om och då ser jag hur hon plockar upp ett glas och slänger rakt i ansiktet på honom! Jag springer och hämtar Tom (min chef), han kommer och kastar ut även henne, och sen ser jag Tommo komma gåendes.... Herregud säger jag bara.. Den jävla fransyskan kastade glaset så illa på honom att glaset spräckte hans överläpp totalt! Typ 1 cm djupt.. Jag försökte hjälpa honom, men fanns inte mycket jag kunde göra. Han fick åka ambulans till Bourg som ligger några mil härifrån för att sy mitt i natten. 5 stygn, FEM.. Plus att en av hans hörntänder är helt paj och kommer trilla ut då den nu är lös efter glaset.
Så jävla obehagligt alltihopa! Och jag kommer nog få mej en omgång jag med befarar jag.. Försöker hålla mej undan, men det är inte så lätt! Ska iaf upp till Philips idag och köpa pepparspray, inte olagligt här ju ;) För hon kommer komma efter mej, hon är totalt mentalt störd OCH hög på koks.. Ingen bra kombination!!

Anyways.. Annars, förutom det, är allt bra. Jobbar och står i, och trivs fortfarande kanon!
Hade den mest mysiga filmkvällen häromkvällen..!! Popcorn, chips, coca cola och en massa mys! =)
Röstar för fler sånna kvällar.. Trött på att gå ut! Vill ha goa hemmakvällar istället, och bubbla lite.. Hitta på saker!
Och snart kommer Tilda.. Fan vad jag behöver dej här nu!! Ta med dej ditt värsta fighting-humör älskling! Det kommer nog behövas hehe..

Ikväll jobbar jag 18.30-stängning i baren igen.. Får se om det blir drama ikväll igen, antagligen inte då båda brudarna är portade! Eller jo det kan det ju bli ändå.. De kan ju vänta på mej utanför eller nåt.. Usch och SUCK!!

Ajja, är på Dansken nu, och ska gå och beställa lite mat. Sen får jag se vad jag gör innan jobbet.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej söt! Akta dig nu bara. Bråka in med fransyskor...ha ha. Gå in och gissa på min blogg när vår bebis ska komma. Kön och dag! Puss

2010-03-10 @ 21:01:55
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja jo tack, det har jag fått lära mej the hard way nu!! Varit inne och gissat nu.. ;) Puss

2010-03-11 @ 01:44:09
URL: http://tinatorlof.blogg.se/
Postat av: emily

men vad är det för sjukskallar! hade jag varit där hade jag tvingat henne sniffa snö, och slicka på en lyckstolpe. Jävla brudjävel! Mulat henne hade jag med gjort!! Ladda med pepparspray, överfallslarm och klipulver nu. Die women DIE!!!!

2010-03-11 @ 11:56:50
URL: http://emilyatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0