Mycket på G

Har jobbat så mycket på sistonne så har inte kunnat uppdatera något.. Men nu har jag en liten lucka mellan arbetspassen, så jag tänkte att jag passar på =)

Det har blivit lite väl mycket krök nu på sistonne, typ varenda dag i 2 veckor =S Så nu ska jag hålla mej jävligt lugn ett tag! Ja röstar för hemmakvällar istället med en massa gottis, god mat och film! Jag har som sagt jobbar rätt mycket, dubbel många dagar.. Men det kommer lugna sej lite efter denna veckan. Sthlms-veckan nu vecka 9 och nästa lass dagisbarn har anlänt och de är rent för jävliga.. Beställer in loads and loads av öl-kannor bara för att hälla det över varandra! Jättekul verkligen.. Men de är iaf trevliga vilket de andra snorungarna inte har varit!

Har gått och blivit lite sjuk, igen.. Verkar som att man är lite småsjuk här lite hela tiden. Var rädd att jag skulle åka på halsfluss igen, men det klarade sej.. Gjorde ont i en dag sen släppte smärtan, men hostar rätt mycket fortfarande. Rösten är helt pajj, har tappat typ 3 register och de verkar inte vilja komma tillbaks igen =( Och för ett par dagar sen drog en rätt rejäl storm igenom vårt lilla Vinter Paradis här.. Dörrar slogs upp, saker flög omkring på gatorna och snön piskade på ordentligt och låg vågrätt i luften! Men inget jätteallvarligt, inga olyckor, inte vad jag vet iaf. Pappa ringde mej imorse och var orolig.. Mamma hade tydligen ringt och varit helt utom sej hehe. Gulliga ni är!

Inatt entrar fröken baren igen.. =) Tror det blir dreamteam igen. Älskar fortfarande mitt jobb och trivs kanon! Hope åkte dock hem igår morse vilket jag tycker är sjukt tråkigt.. Jättego engelsk tjej som bara totalt älskar att missbruka ordet bollocks hahaha! =) Hon och jag funderar för övrigt på att göra sommar-säsong tillsammans. Antingen i Spanien eller Grekland.. Hoppas hoppas hoppas! Skulle vara så kul.. Och gott framför allt, att få komma till ett varmt land efter halvåret här och bara få sola till sej lite! Har faktiskt ett jobb klart i baren på ett ställe på Cos om jag vill ha det.. =) Tydligen ett av de mest populära på ön. Men jag har ett par andra ställen på span, både i Spanien och i Grekland, men om inget löser sej där så kommer jag nog ta det jobbet på Cos! För göra sommarsäsong är något jag definitivt vill göra!

Nej, nu ska jag ta mej ner till byn och köpa hårfärg och försöka få rätt på den hemska utväxten jag har. Sen fylla på mobilen samt käka lite gott på Dansken.. Kommer sätta mej med datorn en sväng till ikväll innan jobbet, bla för att kolla upp lite inför sommarn! =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0