Gottis..

Hann inte interneta något mer igår innan jobbet. Gick ner till jobbet och käkade och satt och tjötade en stund, sen bar det av till Tabacen för att köpa hårfärg. Inte det största urvalet direkt, men färg blev det. Hem och färgade det och måste faktiskt säg att det ändå blev ok.. Utväxten är nu istället för råttfärgad lite guldaktig istället. Inte direkt så jag ville ha det, but still.. ser fortfarande bättre ut! Victors mamma kommer ner till Påsk så jag ska se om hon kanske kan göra det, då hon är hårfrisörska.. Jobbet gick bra igår, mycket folk och mååånga Jägerbombs!! =) Jag hade ju sagt att jag skulle lugna mej med drickandet ett tag nu, men så blev ju givetvis inte fallet.. Sthlms-brudarna (turisterna) visste ju inte riktigt hur de där Jägerbombsen skulle drickas på rätt sätt, så jag fick ju så snällt visa dem hehe.. Efter jobbet blev det Graalen. Jocke och Douglas skulle DJ:a så vi stack dit för att supporta dem.. Blev dock varken fylla eller sen utgång, så jag har typ hållt vad jag sa ;)

Ikväll har vi Svenskst Party på Dansken för Sthlmarna.. Kan bli bra som fan! Jag kommer stå bakom baren och göra vad jag kan för att höja stämningen! =) Utgång efter jobbet tåls att tänka på, men tror nog faktiskt det blir lugnt.. Planen nu innan jobb ikväll är att ta mej ner till jobbet och käka lite, dricka lite kaffe sen möta upp några vänner.. Det är soligt och fint här idag så kanske att man sätter sej på någon uteservering och bara gottar sej?!

Kanske hinner skriva något mer innan jobbet, antagligen inte.. Men man vet aldrig!
Åh måste bara tillägga.. Jag tycks finna nya sorts passioner för gamla låtar jag lyssnat på i typ 10 år.. Man eller jag iaf har tusen olika känslor här nere och det varierar verkligen från dag till dag! Man är glad, ledsen, förvirrad, förväntansfull, ångestfylld, känner spänning, känner saknad, känner sej ensam, medans man nästa sekund kan känna sej hur jävla glad som helst! Man är på topp och det känns som att man knappt kan bli gladare än så här, allt är underbart och hej å hå.. Mitt huvud och känslor spelar mej verkligen ett fett spratt här nere iaf! Antar att det är normalt..?! Första säsongen, första gången hemifrån under en sån lång tid, första gången i alperna, bor´i ett nytt land med en annorlunda kultur, nytt språk osv.. Så inte konstigt det blir en prövning. Jag mår bra överlag dock, bara att man inte riktigt förstår sej på sej själv här nere alltid, kan bli överraskad ibland över hur jag känner mej hehe.. Måste låta skitkonstigt, men not to worry, I´m fine! =)

Iaf, tillbaks till låtarna.. Denna veckan har jag fått en sorts nytändning till Mariah Carey och speciellt en låt.. Lyssnar på den säkert 15 ggr om dagen nu, och när jag inte lyssnar på den så nynnar jag :P Tänkte spela den för er så ni vet vilken jag menar. Jättegammal är den nu, tror inte många känner till den..


                           
Så fin låt.. Lev er in i den och på riktigt lyssna på den! Andra versen är min favorit..


Och Jannie.. Härom natten när jag skulle sova så låg jag och lyssnade på en massa Mariah-ballader, så kom "Endless love" på, och jävlar haha.. Förts låg jag bara och njöt, sen fick jag ett sånt jävla skrattanfall för jag fick sånna flashbacks! Du vet i bilen på vägen upp till Globen för att se våran älskade Mariah.. Minns du den fina duetten vi hade hahaha!! =D Jag låg mitt i natten och asgarvade när jag kom att tänka på det hehe.. Saknar dej storasyster!! Och älskar dej massor.. Är så glad över att ha dej som min syster! <3

Nej nu ska jag röra på mej.. Börjar jobba om 3 timmar, och vill hinna med lite grejor innan dess!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0