Fröken Old school

Oj, många dagar sen jag skrev sist.. Har inte riktigt haft tid. Jobbar mycket, men det går..

Ok, så uppdatering nu då.. Den arga, sönderkoksade fransyskan har faktiskt lämnat Valdi nu!! Hon åkte hem tro det eller ej, det trodde varken jag eller Tommo att hon någonsin skulle göra, men jo! Det är jätteskönt, men hon hade lika gärna kunnat stanna nu känns det som.. Det kommer aldrig bli detsamma igen! För mycket har pajjats av hennes jävla utbrott, den kvällen har förändrat så mycket.. Tror inte det går att fixa heller tyvärr. Inte som det ser ut nu iaf! Gör mej faktiskt lite ont, men men.. får hoppas på det bästa och låta tiden utvisa vad som kommer bli.. Annars har det inte varit så mycket mer drama de senaste dagarna, mest oro och ångest! Men jag är ok, ingen fara!

Igår var det "Old school Rave Party" på V-spot. Där var jag givetvis från start till stängning! =) Skitkul var det.. Vaknade dock med en jävla fylleångest! Blev helt jävla shitfaced igår hehe.. Minns knappt hur jag kom hem bara hehe :P En massa lysrör över hela kroppen samt endel "Never ever have I ever" och "Truth or dear". Det var som sagt bra som fan! Somnade vid 05.30 tror jag.. Lagade mat när jag kom hem och satte på en film att somna till.

Jobbar dagspass imorrn, slutar 16. Sen jävlar blir det att bli shitfaced igen! Ashley åker hem tidigt lördagmorgon, så det blir att dra på det imorrn! Hoppas bara inte jag jobbar dagspass på lördag.. Blir jobbigt isf hehe! Måste bara säga att vilken jävla go tjej den bruden är!! Har letat efter henne hela mitt liv haha! =) Loved you from the moment I meet you darling! And you better fuckin come back for the closing.. We´re gonna go totally crazy! =) Ikväll blir det väldigt lugnt. Är trött som få och jobbar som sagt imorrnbitti! Ska hem strax och kolla film och gotta mej med sötsaker, chips och cola! =) Skulle varit gott med lite sällskap till det med.. Vet vem jag skulle vilja ha bredvid mej!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0