Blivit sjuk.. =(

Usch, inte kul.. inte kul alls! Kände igår eftermiddag, efter jobbet att jag började känna mej lite krasslig. Det bröt ut rätt snabbt efter jag kom hem, och jag blev skitdålig.. Feber, snuvig, värk i hela kroppen och i huvudet =( Låg bara i sängen och kunde inte röra mej typ. Och inga tabletter what so ever hemma att lindra skiten med! Som tur är kom söta Sofia och stöttade mej, och tjatade om C-vitaminer och en massa vatten hehe.. Hon gick hem och hämtade piller till mej och fortsatte bara vara jättego! Tusen tack stumpan.. =) Vaknade idag och mådde fortfarande skit. Yrade typ och kunde knappt röra mej. Somnade om och tvingade mej själv att gå upp, skulle jobba apres. Sofia kom och tittade till mej, sen traskade jag iväg till jobbet. Som tur var så var det typ inget folk alls på Dansken, jättelugnt så jag behövde inte jobba så mycket. Tog någon monstertablett som vi har på jobbet, och tack å lov mådde jag bättre efter den! Ska hem strax och lägga mej i sängen, äta en massa gott och onyttigt, häva i mej piller, dricka cola och bara försöka bli bättre tills imorrnbitti då jag jobbar dagspass! Folk tror jag blivit sjuk för att jag inte druckit alkohol på 2 dagar hehehe.. :P Kan kanske stämma..

Måste fixa med sommarsäsongen nu i dagarna med! Måste ha lite klarhet i det hela.. Och Ja jag vet att Kos kan vara rätt grisigt i mångas ögon, men kom ihåg en sak.. Man behöver inte beté sej som alla andra!! Anyways, eftersom att jag lätt blir ambivalent så måste jag få ha detta klart för mej. Måste ha koll! Men det löser väl sej..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0