Alltid är det något..

Ok.. Peppar peppar, men än så länge har jag inte blivit ihjälslagen.. Men jag ropar inte hej!!
Hon har blivit portad tillsammans med sin vän på de flesta ställena här. Skönt det iaf, men det stoppar ju å andra sidan inte en svårt koksad och ilsken fransyska från att ge mej rejält med däng!

Blev lite besviken ikväll, men kanske blir glad imorrn igen. Får se, hoppas!
Inte känts så bra på mycket länge.. Får se om det håller i sej.


Imorrn skulle jag faktiskt, hör och häpna, vilja försöka ta mej ut i backen en sväng!! =) Är ledig heeela dagen imorrn, vilket ska bli kanon!! X-games som jag skulle vara PR-flicka till sket sej förresten, för att Rachel på jobbet inte hållt kontakten som hon sa hon skulle. Jaja, så är det ibland. Och tänker för fullt varje dag nu, dags att börja styra nu! Vart ska jag göra min sommarsäsong?! Hade ju jobb klart på Cos, men han som fixade det visade ju sej vara helt fucking mental! Så det där skiter jag i.. Så vad har jag funderat på?!

  • ¤ Ibiza (drömstället att ha gjort säsong på, men för mycket knark och house?!)
  • ¤ Rhodos stad (har redan varit där på semester, skulle vilja prova något helt nytt ställe)
  • ¤ Aya Napa (För grisigt.. typ som Magaluf eller?!)
  • ¤ Ett par olika ställen i Frankrike (Vill till ett nytt land känns det som..)
  • ¤ Mallorca (det är knappt lönt iofs då det mer eller mindre är omöjligt för vissa anledningar..)

Eeeooow
.. Hur svårt kan det vara egentligen?! Om det blir Frankrike så finns det ett par specifika anledningar till det, men det har jag ingen som helst kontroll över känns det som. Tiden får utvisa det, om det toppar eller rasar..
Grekland och Rhodos älskar jag!! Men been there, done that känns det lite som.. Hmm, måste bestämma mej snart iaf. Lite hjälp tack!!

Nej om man skulle ta och dra sej hemmåt nu.. Har ju typ bara 20 meter hem härifrån, så slipper frysa så mycket. För det ska ni veta, att kallt.. det är det här nu!! Man fryser nästan röven av sej.. Och då ska det ändå gå mot vårtider nu.. Hrm, my ass att det inte gör!

Imorrn ska jag nog hinna blogga lite med.. Får se!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0