Lite kul att gora..

Vaknade nyss, och det forsta jag gor ar att satta på låten jag postade igår, Bellas lullaby.. Den ar så obeskrivligt vacker! Det ar som att tiden står still nar jag hor den..
.
Idag har jag lite planerat. Forsta stoppet blir iKEA, ska kopa kladhangare och korgar. Sen blir det Oxford circus.. ska traffa Mick på en kaffe och lite fonstershopping. Sen blir det att jobba ikvall for forsta gången på nastan 2 veckor. Ska bli skont faktiskt! Jobbar till stangning, så kan inte riktigt ta mej hem då sista tåget hem går vid 23.30, så det kommer bli filmkvall på ovanvåningen (dar alla managers bor) och blir soffan igen! Ska bli kul iaf.. =)
.
Duschen nu! Måste halvskynda lite nu..
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0