Vill adoptera!

Var inne på Siba.se och kikade på datorer nyss, och hittade en liten sotnos som jag skulle vilja adoptera! =)
Ar den inte fin..?! =)

Det får dock vanta ett braaa tag! Ar inte direkt tat nu hehe.. Funderar på att dra Telenor i Sverige ett par månader sa man har lite stash igen! Men kommer nog inte gora det, det får vanta.. Får forsoka hitta ett saljjobb har i London istallet! Ny kamera behover jag nu också, alskar ju att ta kort.. Men men, får vanta det med.
.
Blev inget Oxford circus idag iaf.. Tar det imorrn istallet, måste andå in till stan imorrn så passar på då. Det kommer va så mycket folk i stan idag och pallar inte trangas och bli uppretad idag.. de stanger tidigt med iom det ar sondag so fuck it! gor det imorrn, och te-drickandet med Mick får aven det tas imorrn. Har tvattat lite mer nu, och suttit ute och solat med en ny kopp te.. Haha, I'm turning English :P Kanske borde dra på mej ansiktet och gå till Tesco och kolla om de har hangare och korgar.. Det skulle jag kunna gora! Oj nej forresten, de stanger 17 och kl ar nu 16.31.. Hmm, om jag skyndar kanske jag hinner.. Ska ge det ett forsok! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0