Varit hemma for mycket nu..

Ok så.. Jag forsokte faktiskt verkligen att ta mej till Tesco innan stangning men.. jag kom aldrig så långt, och varfor?
Jag tankte ta Dutch's cykel som hon lamnade kvar har, men nar jag satte mej på den och skulle borja cykla så upptackte jag dessvarre att kedjan var trasig, givetvis.. Så det blev aldrig av, hade inte hunnit om jag hade gått dit. Så det blev en film istallet, och nu en kopp te och en cigg på det..
.
vad gora ikvall? Det ar annu oklart.. Dra en inpackning i haret kanske och lite ansiktsmask kanske, ja varfor inte.. Har inget battre for mej andå. Har kopt ett nytt set av shampoo & balsam som tydligen ska vara bra. Produterna heter KMS California, och shampoot ar for frizzy hår och balsamet ar ett sorts silver-balsam, som ska reparera skadat hår (vilket mitt ar hehe) samt ta bort de gula tonerna i håret. Detta balsam funkar aven som en inpackning. Så vi får se om ett par veckor om det funkar eller inte då. Ansiktsmasken ar från Garnier och ar en 3 in 1 produkt. Fungerar som ansiktstvatt, skrubb och mask. Har mest anvant den som tvatt och skrubb och tycker faktiskt den då har gjort mej rod om kinderna.. Vet inte om jag har den att skylla eller om det beror på något annat, så ger den ett par veckor till. vanligtvis anvander jag antingen Clinique's, eller Make up store's ansiktsprodukter, men tankte se vad Garnier har att erbjuda. Shampoo & Balsam anvander jag alltid från Tigi, men då mitt blonda hår borjar se aningen gult ut i vissa lysen måste jag forsoka få bort de tonerna! Vill inte se ut som en kyckling hehe..
.
Nej, ska ta och gora det nu, sen kanske laga lite kak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0