Update!

Ok så.. Har inte haft tillgång till dator på 2 dagar så inte kunnat blogga något. Greg tog sin dator till jobbet, och har inte sett den sen dess =(
.
Jag och Lauren åkte iaf till Oxford circus haromdagen som vi skulle, blev dock inget IKEA.. Men vi motte upp Mick iaf på Oxford circus som sagt, och fonstershoppade endel. Mc Donald's efter det sen åkte jag och Mick till jobbet. Båda borjade jobba kl 18. forsta dagen tillbaka på jobbet sen allt det dar hande, och det var faktiskt såå skont att vara tillbaks! Jobbade till stangning sen blev det ett par drinkar efter jobbet. Sov på soffan uppe hos Mick och Danielle.. Vaknade vid 12 dagen efter (vilket var igår då) och hoppade ratt in i duschen. Bestamde traff med Ali Wright från Valdi på jobbet vid 15, ett par timmar innan jag borjade jobba 17. Vi drack kaffe och pratade minnen haha.. Jobbade 17-22 sen upp till Mick och danielle dar det bjods på te. Missade sista tåget hem, så det fick bli soffan igen hehe :P
.
Och nu ar jag hemma.. Kom hem for en halvtimme sen ungefar. Så nu blir det att duscha sen åka och inhandla lite mat, sen blir det jobbet igen kl 17. Har bestamt mej for att laga en massa mat hemma och frysa ner så jag kan ta med mej till jobbet varje dag! Har inte råd med något annat och knappt det..
.
Jaja, måste skynda på lite nu.. Skriver mer ikvall! =)
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0