Twilight

Oj, vaknade inte forrens 15 idag =S Tycker inte om att sova så lange! Gor inget speciellt andå, kommer bara vara hemma och vila ett par dagar till, tills allt lugnat sej.. Pratade med Mick igår med, och vi kom fram till att jag borjar jobba på tisdag igen. Måste jobba roven av mej några veckor framover da jag inte kommer få någon sjukkassa alls for den tiden jag varit hemma! Så 50+ timmar/vecka ar vad som galler nu om jag ens ska kunna betala hyra =( Kul att spendera Juli på det viset.. Kommer inte kunna gora något heller då jag fick ca £250 mindre betalt denna månaden an vad jag egetligen skulle fått, vilket ar ca 3000 kr! KUUUUL....
.
Jaja skitsamma.. Idag ar Greg ivag på horse racing hela dagen och ska ut ikvall. Så jag tankte då passa på, nar jag har huset for mej sjalv, att ha en supermassive Twilight-kvall!! =) Drar 1:an och 2:an.. igen! Haha. Ska poppa popcorn som i vanlig ordning nar jag kollar på Twilight och givetvis dricka en javla massa cola och bara njuta! Bara 2 dagar kvar nu tills Lauren kommer hem och vi ska kolla på Twilight-Eclipse på bion!! Langtar =)
.
Om man skulle ta och duscha och frascha till sej lite kanske.. Sen laga lite middag. Tvatta kan jag också gora! Skulle behova åka till IKEA! Kopa hangare och korgar.. Kan inte få ordning på mitt rum riktigt innan dess. Kanske kan stada lite med.. Får se vad jag gor. Skulle vara kul om NÅGON HADE KUNNAT RINGA MEJ.. Det ar alltid jag som ringer nar jag ar utomlands, nu kan gott någon ringa till mej!! Jag kommer inte ringa något mer till Sverige nu på iaf ett par månader, har inte råd langre! En cigg till sen duschen..
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0