Tacksam..

Over att ha sånna fina manniskor i mitt liv som jag har.. Underbara vanner som finns dar i vått och torrt! Min familj också givetvis, som alltid staller upp! <3 Ni har inte en susning om hur mycket ni faktiskt betyder for mej, allihopa!
'
Nu sitter jag och Greg och kolllar på film, Kingdom of heaven. Fick inte kolla på Twilight ikvall =( Hehe.. Greg lagade god kycklingwok till oss ikvall vilket var mumma. Jag frossar i cola då jag kopte två flak haromdagen hehe. Ska strax gå upp och ta ett bad, sen lagga mej ratt tidigt då jag ska upp lojligt tidigt imorrn, ska till lakaren.. inget kul men ett måste! Hade varit skont att ha Johanna och Emily har, som varit med från borjan.. Aven mamma och syster min.. Men får klara det på egen hand, Lauren åkte ju till Spanien idag och ar ivag en vecka. Och om det nu inte har gått som tankt så måste jag dit på fredag igen, men då har jag faktiskt Greg som kommer och hamtar mej! =) Och han har tom gått med på att kolla på Twilight med mej haha!
'
Funderar fortfarande på en ny tatuering forresten, på handleden.. Men vet inte riktigt vad an. Någon symbol eller en fin skrift. Funderar på att skriva "Live the dream", tankte på det i Valdi med, men ar inte saker så jag vantar anna lite till..
'
PUSS!

Kommentarer
Postat av: sofia

text på handleden är fint

2010-07-15 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0