Staff party!

Gårdagen bestod av foljande.. Vaknade vid 10, men somnade givetvis om och sov till 13 hehe.. standard! Låg i vår lilla tradgård och solade en stund, sen ata duscha for att sen bege mej till jobbet. P-mote, middag sen bowling! En liten night out som chefen stod for som tack for allt slit under Varldskuppen.. Jag var givetvis skit på bowlingen hehe, jag vann inte! Kom dock inte sist heller ;P Efter det drog vi vidare till Covent Garden, min favoritdel av London, till en bar vid namn Road House.. Alskar det stallet! Blev inte så långvariga dar, blev att åka hem ratt tidigt.
'
Idag har det inte gjorts eller hant så mycket hittills och kommer formodligen fortsatta så dagen ut.. Planerar att laga lite kak strax, lagga mej framfor TV:n och kolla film eller nåt tror jag. Kanske kollar på Twilight igen hihi!! =) Alskar den/dem filmen/filmerna såååå mycket! Ar som fortrollad haha.. Lever på deras karlek!
'
Nej, jag ar lite trott minsann.. Blir nog en powernap!
'
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0