Out in London

Vaknade for en halvtimme sen, upp och ner till koket och gjorde mej en god kopp te. Nu en cigarett och lite musik. Forsta låten blir "Have I found you flightless bird"-Twilight =)
.
Ska idag bege mej ut på lite sightseeing hade jag tankt. Har fått låna Laurens kamera med så ska fota endel! Hon och Greg hade en liten intervention gallande mej igårkvall hehe.. Nu får jag inte sitta hemma mer eller hanga på jobbet, måste ut och lara kanna London på riktigt och faktiskt forsoka få den upplevelsen jag forvantat mej. Det ar så svårt bara for alla jag kanner jobbar nar jag ar ledig och vice versa. Men idag ska jag ge mej ut! Tankte eventuellt droppaa forbi Camden och gå på marknaden eller kika på någon marknad vid Covent Garden. Ska oavsett vart jag åker inte spendera pengar, det har jag inte råd med! Det gor ju också att man blir begransad..
.
Forst innan jag åker någonstans overhuvudtaget ska jag fixa till mitt rum lite. Har fått tag på hangare så ska hanga upp mina klader så jag får lite ordning! Sen duscha, sen bege mej ut..
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0