New Moon next!

Har precis kollat fardigt på Twilight I och nu står Twilight-New Moon nast på tur! =) Detta kommer dock vara sista gången jag kollar på Twilight 1 och 2 på ett bra tag.. Kommer fordarva det annars! Marker bara nu att jag inte riktigt får samma pirr i magen nar jag kollar på det.. =( Hehe låter sinnesfordarvat jag vet, men vafan.. Jag ar KAR i filmerna, historien, Edward.. som jag sagt innan, det ar som ett slags substitut for karlek antar jag hehe! Greg kom nyss hem.. ett litet suck på det faktiskt! Vill kolla på det sjalv! Men men, han kommer dacka efter ett par minuter andå..
.
Ska hanga lite tvatt sen blir det Edward igen! Han ar ju bara for go, for sot.. =) Får nog poppa lite mer popcorn med tror jag. Mer cola as well! Och en cigg..
.
PUSS, och bit i nacken.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0