Nails and hair..

Ahh, det var uppfriskande! Har nu tagit på mej mysklader och sitter och letar ett bra stalle att fixa mina naglar på har i London.. Har hittat ett stalle i Soho som verkar bra, ska ringa dem imorrn och se nar de har tid och vad det kostar. Måste desperat fixa håret med, ser inte klok ut! Men det har jag fixat.. En av mina kollegor har en kompis som håller på att utbilda sej till frisor, så hon kommer gora det gratis på mej! =) Ska se vad hon sager om extensions, vad jag skulle få betala..
.
Just nu skypar jag med Bång haha.. Skype ar grymt! Gillar't.. Och Greg klev precis innanfor dorren har med, han har varit ivag hela dagen. Ska gå och ta mej en god kopp te tror jag och se om han vill slanga på en film eller nåt..
.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0