I cut my long baby hair..

Vaknade for en timme sen. Greg kom in med en kopp te till mej! =) Vilket bra satt att vakna upp på.. =) Men det var inte allt.. han frågar mej efter jag fått mitt te; "Do you want an omelet, I have one ready for you downstairs.." Naaw tack Greg! Vad uppassad jag blir haha.. Så vi har atit frukost i tradgården och njutit av solen! Efter det hangde jag lite tvatt sen nu en efter-maten-cigg.
.
Ska gora mej iordning strax och åka in till stan. Ska kopa present till Lauren, sen till Junction (mitt jobb) och tjota lite med Mick.. Måste forsoka fixa min kamera!! Jag blir tokig utan den.. Hade haft den i inte ens en månad innan den gick sonder, typiskt! Javla otur jag har med elektriska saker..
.
Har haft lite problem med att ladda upp youtube-klipp på senaste, antar att jag helt enkelt glomde hur man gjorde, men nu ar jag back on track! så jag skulle vilja bjuda på en låt.. En låt som spelas i mitt huvud från det att jag vakar till jag går och lagger mej.. Toatally love it! <3
.

Så vacker..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0