Have I found you flightless bird..

Åhh underbart!! =) Jag ar totalt KAR i Twilight!! Grat ett par ggr i filmen.. Nar han friar till henne i sovrummet, åhh han ar ju så otroligt fin! Och i slutet, nar Bella forklarar for honom hur hon kanner.. Hur ska jag kunna vanta i ett år på nasta film!?! Forstår inte hur man kan foralska sej så i en film, i karaktarer.. Men hans, Edwards, karaktar ar så otroligt fin! <3 Kan inte riktigt forklara kanslan, fylls bara av en massa fina kanslor nar jag tittar på Twilight, och Edward.. Hans karlek till Bella ar otrolig, och han ar så fin mot henne! Så vill jag med bli behandlad.. Men det blir inget mer Twilight-tittande nu forrens nasta film slapps, kommer fordarva det annars! Kanske blir Eclipse en gång till med Greg som inte kunde joina oss, men that's about it!
.
Vill njuda på denna underbara sång.. Edwards lullaby till Bella. Alskar den! Kan inte beskriva kanslan jag kanner nar jag hor den låten.. <3
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0