Gonna feel LOVE tonight..

Ok, fardigduschad, sminkad och allt vad det nu heter.. Och fick i uppdrag av Lauren att kolla upp bio ikvall, så efter en timmes letande ungefar så har jag hittat en bio som sander The Twilight Saga-Eclipse =) Åhh och dar var en trailer på biohemsidaa, men jag har ju sagt att jag inte ska tjuvkika någonting alls då jag tycker det fordarvar det lite. Men tryckte på play och såg 1 sek av det och såg dem hålla om varandra på en ang och åååhh, jag langtar!! =) Jag har sån grym Twilight-feber så jag sjalv nastan tycker det ar konstigt haha! Hoppas hoppas hoppas Lauren orkar gå och se den ikvall.. Det ar det det hangger på!
.
Och precis som jag trodde så kom jag inte ut ur huset vid 12-13, utan istallet vid 17 hehe.. I'm not surprised, that's me! ;P Jaja, men nu ska jag bara i med lite volume master i mitt hår sen drar jag! Oxford circus sen Junction!
.
.
PUSS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0