Frikadeller i sangen..

Idag ar en ny dag och gårdagen ar over.. Kanner mej både lattad, tom och bedovad. Idag mestadels lattad! Behovde inte åka till sjukhuset idag, behovde inte genomgå operationen tack vare igår.. Eller de tror inte det iaf. Ska dit nasta vecka på en check up, så får se då..
.
Vaknade tidigt idag for en gång skull hehe, eller tidigt for mej iaf vilket ar 10.. :P Har mest legat i soffan och druckt tea. Ligger nu i sangen uppe på mitt rum och bara tar det lugnt. Har inte atit på ett par dagar så ska snart ta tag i det dar och laga lite middag! Frikadeller och pasta blir det. Hittar ju inte den freakin gronkålen har i England, så kan inte gora någon bloody gronkålssoppa och frikadeller!! =( Så får bli frikadeller med pasta, inte lika spannande men vafan..
.
Uhh, jag ar uttråkad!! Ligga hemma sjalv ar inte det roligaste jag vet.. Har dock blivit introducerad till SKYPE nu så det ar som en helt ny varld for mej haha. Något nytt och "spannande" hehe.. Tack Calle! =) Ska bara hitta fler som har Skype nu, har bara 2 kontakter so far.. Och ja juste, fick min lon idag, inget att hurra for! Kommer få ut lite mer an 5000 kr och har hyra på 3500 =( Blev av med 37 timmar tack vare det som hande.. Hur i helvete ska jag klara en hel månad på det?! =S Har rakningar från Sverige att betala med på over 1500 kr.. Great!!
.
Jaja, jag ar hungrig nu.. Dax for mat!
.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskling! Hoppas att allt är över nu för dig. Att det gick bra på sjukhuset!? Tänkt massa på dig, som vanligt! Massa kramar från mig

2010-07-16 @ 22:38:19
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0