Food market & Hårinpackning

Ok så.. Jag borjade fixa till mitt rum igår, har dock mer att gora då jag inte hittade några korgar på marknaden.. Men kom en bra bit iaf! =) Var ju i Camden igår med Kevin och kikade runt på marknaden. Tog ett tåg och två tubar for att komma dit.. Lauren motte upp oss efter hon slutat jobba. Mycket trevligt var det, men som sagt, hittade dock inga korgar. Åkte till Morrissons idag och hittade något korg-aktigt, inte riktigt det jag letade efter men det funkar val antar jag. Lagade soppa nyss, mycket gott var det! Kottfarssoppa =) Ska slanga i en maskin tvatt strax sen blir det nog film. Kopte en inpackning till håret idag, det ser alldeles for javla risigt ut nu så måste kurera det! Så slanger nog i den inpackningen innan filmen och skoljer ur den innan jag går och lagger mej.
.
Åh och vi bokade biljetterna till Sverige idag, Jag och Lauren!! Weeii =) Ska bli så kul, ser verkligen fram emot att visa Lauren, som aldrig varit dar, Sverige..! Det kommer lite av varje, Skåne sen Goteborg..
.
Nu hårinpackning..

Kommentarer
Postat av: Johanna

När när när????

2010-07-29 @ 19:27:27
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0