Jobbigt..

Vaknade vid 13 idag, av att det satte igång.. Drojde inte lange darefter forrens det var fullt igång. Jag satt på koksgolvet, sjalv, i panik.. Inga minuter kvar till Sverige att ringa for, bara Engelska samtal. Men ville nå någon hemifrån, men nej.. Tårarna sprutade och kande mej sa otroligt ensam! Maktlos.. Så otroligt obehagligt och konstigt kandes det. Sitter fortfarande på koksgolvet vid altandorren, vet inte riktigt vad jag ska gora.. Vågar inte rora på mej for mycket. Ar radd att jag ska bli yr och svimma.. Greg vår housemate kommer strax hem, han åker hem tidigare från jobbet for att se efter mej.. Han har varit så snall, som igår nar jag kom hem från sjukhuset hade han kopt popcorn, en lott och en typ av dokumentar av Twilight till mej =) Om han lagger sej tidigt ikvall ska jag definitivt kolla på Twilight ikvall igen! Får mej att må bra..
'
Jannie, min alskade syster ringde mej nyss.. Så glad jag blev! Trostade mycket.. Hade behovt er allihopa nu, inget kul att gå igenom något som detta utan sina narmsta! Men men, det ar som det ar och mina vanner har tar bra hand om mej.
'
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0