Varför blir jag inte förvånad?!

Ok, lite updates om väskan..

Har varit ett par rättså jobbiga dagar.. Har tyckt att allt har känts helt hopp- och meningslöst!
Tanken på att få tillbaka väskan har varit lika med noll..
Har haft några små guldklimpar här nere som varit till stort stöd, bla Lotti! Tusen Tack gumman <3

Igår var en rättså händelserik dag.. Mackan, min käre vän kom vilket känns skitkul!!
Var även hos polisen i 2 och en halv timme och gjorde en anmälan.. Fick skriva ner allt vad som fanns i väskan och även värdera ut allt, och kom fram till att det totala värdet av det som fanns i väskan låg runt 11.000 kr!! Fy fan.. inte lite pengar det dära! Fick även berätta hela historian som hände i detalj..

Blev födelsedagsmiddag för Jocke på Dansken igår med.. 25 år gammal är han nu, lille pappa! =)
Trevligt var det, men jag var trött som få!! Jag och Lotti bestämde oss för att gå hem och sova istället.. And we did! Satte på en film.. Det hann gå max 3 min av filmen, sen rullade jag över på sidan och somnade som ett litet barn!! Det var så skönt, sov såå gott!! =)
Vaknade vid 9.30 och gick och åt frukost med Lotti på GN.. Mumma!
Sen hem igen, satte på en film och Martin kom och joinade oss.. Lite mer sova sen drog Lotti, och jag och Martin satte på Lejon Kungen, som jag inte sett sen barnaben.. Myspys!

Mitt under filmen får jag ett samtal från polisen.. DE HAR MIN VÄSKA PÅ POLISSTATIONEN!!!! =D
De visste vem tjejen som stal den är och var hon jobbar.. Så igårkväll åkte de till hennes jobb och arresterade henne när hon jobbade, tog med henne hem och gjorde en husransakan och hittade väskan!! =) Efter det tog de med henne och killen till polisstationen och pratade igenom allt med dem.. Det saknades lite saker, min lönecheck (spärrad och får en ny), en T-shirt (har 2 likadana till), 2 mössor (har 3 till), mitt bankomatkort (spärrat och beställt nytt) samt cashen som de har gått med att betala tillbaka!! =D
Fy faan vad skööönt!!!!
Så jag får komma och hämta allt imorrn..!



Efter Lejon Kungen idag drog vi till Dansken jag och Martin och käkade lunch tillsammans.. Mycket trevligt bortsett från en liten sak.. (Ni kommer svimma nu!) Min mobil försvinner!?! =(
Jag orkar inteee.. Fast kan samtidigt inte låta bli att skratta lite åt det, så jävla komiskt samtidigt!
Som tur är den försäkrad, men vilket jävla meck.. än en gång!
Jaja, bara att svälja det och ta tag i skiten.. Det som känns mest surt är alla kontakter och bilder jag har på den! =(

Nu sitter jag med Kulis lillasyster Sofia på La Foret (precis där jag bor nu) och dricker varm choklad framför en varm och go brasa och internetar lite.. =) Mycket trevligt..
Ska strax hem och sova en stund, är astrött! Fattar inte vad det är med mej.. Spelar ingen roll hur mycket jag än sover och vilar, är konstant trött ändå.. Någon som vet vad det kan bero på?!
Får se vad som händer ikväll, men blir ingen utgång iaf! Har tänkt komma upp i backen imorrn!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0