Känslosam från ingenstans..

Kan inte sova.. Inte sovit en blund på hela natten.. =( Trött och sjuk, men inte tillräckligt trött uppenbarligen!
Funderar på en massa just nu.. Vet ingenting om nånting just nu känns det som! Förvirrad helt enkelt..

Satt och kollade igenom bilder nu precis, och kom in på en massa Telenor Xpress-bilder..
Helt oväntat dök det upp en massa blandade känslor.. Tänkte därför tillägna detta inlägget åt det bästa jag någonsin gjort och varit med om, nämligen Telenor Xpress.. <3


Vilken nostalgi! <3



Minns det som igår.. Saknar jättemycket, bästa jag gjort någonsin! Kommer föralltid älska, tänka tillbaka och känna stor nostalgi, längtan tillbaka och saknad.. <3




Och min älskade mentor, Jannis Kazantzidis.. Som jag såg upp till dej bästaste TL! Du gjorde hela Xpress! <3


Min älskade bror Liridon.. <3



Telenor Xpress räddade mej på många sätt och vis..! Jag lyckades äntligen bryta mej loss från den lilla skithålan jag vantrivdes i.. Reste runt i Sverige under 15 månaders tid, och tog till sist det stora steget att flytta till Göteborg. Xpress var hela mitt liv! Den upplevelsen har gjort mej till den jag är idag..
Mitt andra hem, Ibis Hotel runt om hela Sverige, och när jag satte foten på Ibis Hägersten var jag verkligen hemma.. Vilka minnen jag har! Helt otroligt..
Jannis Kazantzidis.. Han är nog den människan som satt mest spår i mej.. En blandning mellan en bror, mentor, förebild, stöttepelare och Gud.. Allt är tack vare Dej..!
När jag tänker tillbaka på Xpress-tiden blir jag gråtfärdig.. Saknar så himla mycket och kan längta tillbaka nåt så extremt mycke.. Bästa tiden i mitt liv, i alla fall hittills.. Kommer alltid bära det med mej! Team Jannis Kazantzidis i mitt hjärta <3

Tina Torlöf evt1357
Team Jannis Kazantzidis


Kommentarer
Postat av: Jannie Nettum

Hej gumsan!!



Nu ska jag kolla på flygbiljett ner till dig!!

Vilket är närmaste hotell??



Pöss syster

2010-01-05 @ 12:44:32
URL: http://attvaraalexandersmamma.blogspot.com
Postat av: Tina

Nej men skit i hotellet, du bor hos mej isf ju!! =)

Men kolla Victor´s annars.. om det var nåt annat du tänkte på.. =) Puss!

2010-01-06 @ 16:17:18
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0