Strange..

Sitter på Foret, som i vanlig ordning hehe..
Ska strax beställa en varm choklad, även det som vanligt..

Kvällen ute igår var bra som fan!! Disco-night på Victor´s vilket var väldigt lyckat.. Personalen gick verkligen in för det, and so did I hehe..
Det var sagt "Fullast vinner", vilket först sades av Therese.. Och jag är ju inte den som är den så givetvis antog jag utmaningen! Och frågan är om jag inte vann haha?! För jag blev ordentligt bra i gasen vill jag lova.. :P
Men folk tyckte visst idag att Therese som ändå fick stå och hålla fast sej i bardisken vann hahaha.. Yeah well, säsongen är inte slut än Therese.. I will get you! ;)
Men helt klart en av de allra bästa kvällarna sen jag kom hit!!


Några få av kvällens alla hysteriskt roliga bilder.. =)

Dagen idag har varit lugn, ingen skidåkning så imorrn blir det definitivt att åka av!
Jag vaknade idag kl 10.00 och mådde hur bra som helst! =) Inte ett dugg bakis, vilket var asskönt!
Var uppe en stund och tjötade lite med Lotti sen somnade jag om och vaknade vid 13.30 igen.. Mackan höll på att packa färdigt och jag hoppade in i duschen.. Sen tog han och jag en god lunch innan det var dax för honom att hoppa på bussen..
Det har varit kul att ha dej här Marcus! Bara tråkigt att det blev lite knasigt igårkväll.. Men vi har pratat om det och löst alltihopa! Skittråkigt bara att det inte blev riktigt som jag tänkt mej.. men som du sa, det har varit mycket här för mej på sistonne! Men du vet att jag verkligen uppskattade att du kom!

Och när en åker kommer nästa hehe.. Mamma, Erica, Andreas, Frida och Alexander kom igårkväll, men då de bor 2 mil från Valdi kom de inte och hälsade på mej förrens nu ikväll.. Det blev att kika på min lgh sen kaffe och varm choklad på Victor´s! Jättekul att se er.. =) Och tack för kramarna hemifrån från girlsen, och tack Ted för din fina julklapp! =) Ska träffas imorrn med, och då följer jag nog med dem till deras hotell.. =)

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. tror det blir ett par glas på Victor´s, sen hoppas jag på en go filmkväll faktiskt! Det skulle vara gött.. Blir ingen sen kväll hur som helst, för blev precis tillfrågan om jag ville städa rummen på Dollan imorrnbitti, och det tackade jag glatt ja till! =) 12 rum, det fixar jag kvickt!
Tänkte lägga upp lite mer bilder imorrn om jag hinner, har varit dålig på det här.. Men mitt fotoprogram, som alla mina foton automatiskt lägger sej i när jag lägger in dem på datorn, har slutat fungera helt utan någon som helst anledning.. Så nu måste alla foton läggas in en och en, vilket tar en jävla tid!! =/ Jaja, får kika på det någon dag..

Lite halvdepp ikväll, tänker tänker och tänker.. Undrar hur det kommer bli!

A tutta fluff..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0