Som det kan gå..

Jahopp.. Efter Victor´s blev det Dansken där det blöstes på endel.. Shots och drinkar, Ja man tackar! =)
Så nu står vi på Victor´s igen och ska på födelsedagsmiddag.. Grattis Rickard på den stora dagen!!

Jag har så snällt fått agera försökskanin på Johanna här.. Tre drinkar hittills, och något säger mej att hon inte är färdig med mej än.. haha! :P
Jag är nåågot salongsberusad.. =)

Utgång ikväll, första fritidsforskar-dagen, sen allvar imorrn!
Har försökt få tag på en av lägenhetskontakterna idag, men mobilen är avstängd..
Lotti kom med goda nyheter ikväll.. en kille vill köpa ut henne från hennes lägenhet, så hon kan ta en med mej!! =D

Nu ska jag fortsätta blösa på det med mina små wosslingar!! =)

PUSS!



Lite bilder från ikväll.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0