Sååja!!

JAAAA!!!! Lägenhet är fixad.. =D Fan vad jag är glad!!!!
Det blev den jag/ville ha från början, och det bästa är att jag lyckades pruta ner den 25.000.. TJUGOFEM jävla tusen hahaha.. Sålde in det rätt bra måste jag ju bara få säga ;)

nu är det klart.. Jag stannar kvar i Val D´isére hela säsongen! Jag gav inte upp ;)
Måste dock hitta ett jobb fast as hell..! =S

Kvällen har bestått av magont pga nervositeten över lägenheten.. fick vänta i 6 timmar på besked hehe!
Medans vi väntade gick jag och min blivande sambo Lotti och köpte godis, chips och 2 stora coca cola och gick hem till grabbarna Fredrik, Fredrik, Erik och Erik och kollade på film och gottade oss.. Jättemys! =)
Har längtat efter filmmys i veckor hehe.. Det blev I am Legend med Will Smith. I liked alot!

Nu sitter jag gissa var....!?! VICTOR´S hahaha! Kom hit för att ge min andra blivande sambo de goda nyheterna! =)
Ikväll blir det vääldigt lugnt! Jag och Lotti ska låna grabbarnas lägenhet och kolla på film och mysa!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis finaste! Jag visste att du skulle fixa det. Du är fenomenal! VAD JAG ÄLSKAR ATT DU HAR BLOGG NU!!! Puss massa

2010-01-13 @ 08:41:35
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Tina

Söt du är älskade! Känns skönt att ni tror på mej =)

Även du är fenomenal gumman <3

Pussar!

2010-01-13 @ 19:48:46
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0