Såå skönt!

JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN VÄSKA IDAG, och kommer även få tillbaks pengarna som låg i, 3200 kr, plus pengar för allt som saknas och det får jag i eftermiddag idag!! =) =) =)

Polisen
ringde imorse.. Jag skulle infinna mej hos dem kl 11.00, vilket var obligatoriskt!
Åt frukost med Mackan och Bella, duschade sen mötte jag upp Johanna som följde med mej upp dit..
När jag kliver in på deras kontor så ser jag dem.. tjuvarna! Vilken jävla obehaglig känsla.. Ville bara springa fram till dem och klösa ögonen ur dem!! Sån hatkänsla som svallade upp.. Jag satt och bara blängde sönder brudjäveln som inte kunde möta mej med blicken tillbaka.. Förbannade ynkrygg!! Killen hade inga problem med det.. han började jag skälla på, och han bad om ursäkt, men den ursäkten betyder absolut ingenting för mej! Jag frågade varför och fanskapet svarar bara med att han var för full..!?! Idiot fransosjävel!!
Han berättade att han hade fått sparken pga stölden, det enda jag svarade då var "Good!!" och gjorde tummen upp! Polisen förbjöd mej dock efter jag brusade upp lite att prata med dem hehe..

Väskan gick de och hämtade åt mej, allt fanns dock inte kvar.. Jag fick då räkna ut vad det som saknades hade kostat, och kom fram till att det låg runt 4500 kr inklusive de 3200 jag hade i cash, och dessa pengarna får jag tillbaka i eftermiddag!! =) Så jävla skönt att det löste sej, men samtidigt är det en rättså obehaglig känsla att de haft min väska, hållt i den och rotat igenom precis allt.. =( Men men, det blir väl nog bättre med det där..

Kvällen igår blev även den lugn.. Sov så jävla mycket igår hehe, både på förmiddagen, eftermiddagen, kvällen och hela natten.. Det behövde jag! Antar att nu när jag börjar slappna av kommer allt.. Jobbet, lägenheten, stölden mm..
Känns bara lite halvtaskigt mot Mackan, att jag inte är jättepigg nu.. =( Men ikväll så, ikväll blir det BLÖÖÖS!!!! =)

Var och köpte mitt liftkort idag med äntligen
hahaha.. Det var fan på tiden! :P Har varit här sen 1:a december och inte åkt en endaste gång.. Skäms på mej!!
Måste bara dubbelkika med min försäkring så jag verkligen är försäkrad innan jag drar ut i backarna!

Nu sitter jag på La Foret med Freddan och Affe och myser! =) Varm choklad och datorerna.. Gottis!
Sen till polisen igen och hämta pengarna, sen blir det nog lite filmmys och en litten liten powernap hehe..

Åh btw, telefonen var visst inte borta.. Hade visst lagt den i min hood-tröja i en ficka jag aldrig lägger den i hehehe :P Nu får jag fan skärpa mej!! Måste verkligen bli mer uppmärksam, nogrann och sluta upp med att vara så jävla förvirrad!!

A tutta fluff! =)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0