Ryser över hela kroppen..

Min Limewire och utorrent har för någon konstig anledning inte funkat på typ 2 månader vilket för övrigt har varit sjukt jobbigt då det finns så jävla många låtar jag vill ha hem!
Men nu precis, utan att jag gjort något så funkar det igen!! =D

nu har jag tankat hem Erik Grönwalls album och Guuud vad jag älskar honom!!
Hans röst är helt magisk, och varje gång jag hör honom sjunga speciellt Is it true och Higher så ryser jag i hela kroppen.. Vartenda hårstrå står upp över hela kroppen utan att överdriva!!
Den rösten han besitter är det inte många världsstjärnor som gör.. Han är och kommer bli grymt stor!

Nu kom Lotti.. =) Väntar bara på bakfulla Johanna sen blir det lunch och lägenhets-fixande..
Jag vill ha omelett, med champinjoner, potatis, skinka och lök tack! =)




Jag ÄLSKAR.. Enjoy! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0