Längtar..

Fan vad KUL!! Pratade med en kompis för ett par timmar sen, och får då reda på att han kommer och hälsar på mej om en och en halv vecka..!! =D 16:e - 25:e kommer det blösas till i Valdi haha..
Har pratat om det innan ett flertal gånger, men nu är det helt spikat =)

Fick precis reda på att jag visst är ledig ikväll wohoo! 3:e dagen på en vecka, det händer aldrig!Det blir att sova en timme nu då, sen äta och duscha och sen jävlar blir det utgång för min del..!
En wossling är lös i Valdi hahaha!


Har försökt reda ut ett par saker idag med, och jag hoppas det löser sej bra.. Mer om det när jag vet mer!


Lite av hur det kan se ut på jobbet.. =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0