Känslomässigt vrak..

..har jag varit i några dagar nu! Har bara gråtit och kännt att allt är hopplöst.. Har ju inte haft en aning om varför jag mått som jag gjort heller.. Men tror jag vet vad det berott på nu.. Har ätit kortison i några dagar nu, och idag är första dagen utan kortisonet, och idag mår jag som vanligt igen! Pigga och glada Tina igen.. =)
Konstigt det dära.. Blev fan rädd för mej själv där ett tag! Jag är ju ingen svag människa, psyke av stål hehe.. Nej inte riktigt kanske, men stark är jag!

Gårdagen var lite speciell.. Mådde skit, hostade och grät hehe :P
Kom till jobbet och Cyril hittade mej gråtandes i garderoben.. Fick prata ut ordentligt med honom, vilket var riktigt skönt..! Bara Victor kvar nudå.. är livrädd för att han ska bli arg på mej =(

Idag vaknade jag av att Victor ringde och väckte mej.. Han ville ha med mej till Folie Douce, och det tackade jag glatt Ja till! =) Blev en god lunch där med goa människor.. Men jävlar vad kallt det var!! Förfrös mina fingrar och tår tror jag hehe..
Nu sitter jag på Victor´s, som vanligt.. P-mat kl 17.00!

Sen ikväll ska jag och Johanna ut och käka lite tillsammans och mysa till det.. =) Sen har hon lovat mej att följa med mej till jobbet och hålla mej sällskap i gadden! =) Looking forward to it..

Måste bara få sagt detta.. Saknar min Tilda sjukt mycket!! Vill ha dej här nu, kom snaaart älskling!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0