Kan inte riktigt med ord beskriva..

Har tänkt på detta en massa.. tänkt, tänkt och tänkt! Men jag fattar verkligen ingenting!

Vad hände med en sådan enkel liten mening som;
"Inga problem, det löser sej.. VI löser det tillsammans, inga konstigheter!!"
Nej, detta tänket verkar uppenbarligen tyna bort änna mer och mer.. Jag trodde jag var omgiven av folk med detta tänket, men uppenbarligen hade jag fel..

Att åka 27 timmar och sen bitcha på mej för det är skrattretande! Ännu mer skrattretande är det att sedan påstå att det är JAG som inte verkar intresserad, då en middag kl 20.00 tydligen är viktigare än att träffa..?! Hos vem låg bristen av intresse egentligen?!

"Det hinns inte nu.. Vi har bord till klockan 20.00" Hmm ok.. Kl är nu 18.30, det tar 30-40 min fram och tillbaka (påstå inget annat, jag bor här, jag vet!!) och ändå hinner man inte tillbaka till kl 20.00!?! Det är det DUMMASTE jag har hört..!
Jag gjorde vad jag kunde för att försöka få tag på en bil, men tyvärr.. Panik i mitt huvud.. tänk, tänk, tänk!
Hon är 15-20 min ifrån mej, normalt sett ett dygn ifrån mej och jag får inte träffa henne..!?! För att någon inte tycker det passar deras time scheduale.. Fattar verkligen ingenting!!!!
Att du/ni gör såhär mot mej, det kan jag ta, även om jag absolut inte fattar någonting.. Jag är stark! Men när ni gör så här mot min mamma, då är det fan inte ok någon jävla stans! Att man bara vågar beté sej såhär.. Jag kan sätta många ord på detta, men jag håller mej för en gång skull.. för hennes skull! Men jag måste få skriva av mej detta, och jag ska inte behöva få dåligt, och det har jag för den delen inte heller.. Jag har inte gjort något fel!
Det enda jag kan säga är att en riktig vän aaaldrig hade gjort såhär!! Mina nyfunna vänner här i Valdi hade aldrig gjort såhär mot mej.. FÖR MAN LÖSER DET!! DET ÄR SÅ MAN TÄNKER OCH SÅ MAN AGERAR!!
Att vara funtad på det viset där man skiter i allt annat än sej själv är fan helt obegripligt för mej!
Lotti som knappt känt mej i en månad är villig att låna mej 10.000 bara sådär, och ställer upp för mej till 110 %, även om det innebär att hon själv blir lidandes.. Men folk som känt mej i flera år kan inte göra en sådan liten sak som att hämta upp mej när jag befinner mej 15 min därifrån, OCH ändå lyckas hinna i tid till middagen!?! Ändå har de kört 27 timmar "endast för att träffa mej".. Mm jag märkte det va.. Helt obegripligt!!

Och att behöva höra hur min mamma gråter av besvikelse och rent ut sagt av ren smärta gör ont vill jag lova! Att ni utsätter henne för detta.. Lagt så mycket pengar när hon knappt har några, och som hon har längtat.. Jag blir så jävla förbannad när jag tänker på det! Kommer aldrig glömma eller förlåta detta.. Detta trodde jag fan inte!


Stackars mamma..! Gjorde så ont att höra dej så innerligt lessen! Jag tyckte väl synd om mej själv med, men jag reder mej, jag kan hantera min egen sorg.. Men när det kommer till andra, när jag står totalt maktlös gentemot dem.. Usch säger jag bara! Jag kunde ingenting göra.. =´( Det gör ont inombords när jag tänker på det.. Men var inte lessen mamma, jag kommer snart hem igen.. det går snabbt! Var stark för min skull om inget annat.. Och tusen tack till dej! <3 Jag älskar dej, det vet du..

Har en massa annat att skriva om också, men får ta det antingen senare eller en annan dag.. Måste gå och få träffa lite goa människor nu för att bli av med dessa negativa tankar! Det kommer snabbt gå över då människorna jag umgås med här allihopa är underbara med en underbar mentalitet och ett gott och NORMALT tänk..!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Det är väldigt sällan jag blir gripen av någons blogg, men detta inlägget är ett undantag. Det gick rakt in i hjärtat.

2010-01-31 @ 11:32:27
URL: http://www.superblogg.se
Postat av: Tina

Hej Anders!

Tack för fina ord..! =)

Vem är du? Kul att du läser min blogg, ska kika på din med.

Mvh, Tina

2010-01-31 @ 21:02:02
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0