Kämpa på!

Kvällen ute igår var ok.. Kunde varit bättre, men kunde å andra sidan även varit sämre! :P
Felet var att jag var så jävla trött! Det pendlade mellan fylla och trötthet hela kvällen ute hehe.. Började å andra sidan dricka redan vid 5-tiden och slutade vid 03.30 så en något halvlång fylla hehe :P
Middagen var dock himla trevlig, och maten var såå god! Till förrätt blev det Tempura, och varmrätten bestod av en smarrig Entrecote med risrulle.. En massa klockan MENTA till detta givetvis med! =)

Idag vaknade jag 08.00 (tänka sej..) av att det kliade i halsen.. Finns bara ett botemedel då, nämligen en cigg.. tyvärr! Så jag traskade upp och rökte, kliet försvann men det gjorde även tröttheten..!?!
Så jag låg vaken till 09.00 sen bestämde jag mej för att idag skulle vara den dagen då jag vänder tillbaka på dygnet! =) Jag samlade ihopa min tvätt och gick till tvätteriet som ligger precis vid lägenheten. Satt och stirrade på maskinerna i 30 min, sen dax att tumla skiten också.. Det pumpades go musik från hörlurarna från gamla goa tider under tiden jag väntade..

Vek ihop allt fint och prydligt sen traskade jag hem igen.. Plockade fram mina resväskor och började packa alla mina grejor! Så skönt.. Allt står redo i ett hörn i lägenheten nu, så tror jag drar hem allt till Lotti ikväll.. Får se, kanske bara sover hos henne och avvaktar med packningen tills det står mer klart med boende?!

Efter tvätt och packning blev det en dusch och jag gjorde mej prepared for La Folie Douce där Christoffer Falk skulle spela på after skiin idag.. =)
Tog liften upp och träffade alla de andra.. Var ok, men usch vad kallt det är där uppe! =S
Pallade inte kylan plus att jag är rättså jävla trött, så drog därifrånn rätt snabbt igen!

nu sitter jag på, hör och häpna, VICTOR´S och dricker en god varm choklad med vispad grädde =) Mumma!
Det är P-mat om 5 min, sen tror jag nog fan jag lånar Carros rum här igen och sover en timme!
Ska ha "möte" kl 20.00 här ikväll med Rich, Lotti och Sofia.. Ska på visning av en 4-mans lägenhet ikväll, håll tummarna för att vi får den lite billigare, för då tar vi den!! =)
Pratade med pappsen innan idag och frågade om det var möjligt att låna lite pengar till lägenheten, så betalar jag tillbaka till pappa månadsvis istället.. Och det ställer han givetvis upp med sa han!! <3
Älskade far, vad hade jag gjort utan dej..?! <3

Återkommer
sen ikväll om hur det gick! Ska käka P-maten nu, so gotta go..

A tutta fluff!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0