Idag gäller det..

Vaknade för ca en och en halv timme sen, måste vända tillbaks på dygnet!
Sitter nu på Victor´s och gottar mej.. Hade tänkt jag skulle åka skidor idag, men så blev det inte hehe! :P
Planen igårkväll var att laga något gott, kika på en bra film och bara mysa och sova tidigt.. Men det blev ju såklart inte så! Jag trodde Falk skulle spela ikväll, men blev varse om det igår att det var igårkväll så jag fick ju så fint dra ut.. Fy fan vad trött jag var!! Satt och somna på Café Face hahaha.. Piggnade dock till min förvånan till, men alkoholen hoppade jag.. Blev en gottig pizza istället! =)

Planen idag är att fixa mer med lägenhet.. Väntar besked runt 12-tiden idag angående en av de två jag kollade på igår.. Hoppas de tar vårt bud! Skulle vara så klockers..
Sen måste jag hem för att hämta pengar, och sen traska upp och se om mitt liftkort är klart. Isf blir det åka imorrn!

Jobb har jag inte hittat nåt än.. Har dock 2 eventuella jobb på G, och ska upp på ett hotell och kolla där med..
Blir Tina kvar i Val D´isére hela säsongen eller hur blir det..?!

nu ska jag beställa en kaffe och ringa Lotti och Johanna! Ska sitta här i soffönstret och njuta av den otroligt vackra dagen som det är här i alperna! Solen skiner, det är bra med snö och bara alldeles alldeles underbart vackert.. Slänger upp ett litet foto på ett av bergen här.. =)
Jag återkommer senare..


Första bilden måste jag bara visa, den är så jävla rolig! Den säger verkligen mer än tusen ord hahaha!
Andra och tredje bilden är uppe vid La Folie Douce.. =)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0