Here we go again..

Dagen idag har bara försvunnit..

Gick upp vid 10.00 idag, gick hemma och lullade lite. Fixade lite, åt en kanongod Svensk frukost som bestod av lök- och senapssill, ägg och macka med Kalles kaviar =)
Tog ett varmt gott bad efter det och la en skön blå ansiktsmask från make up store.. Klädde på mej och gjorde mej i ordning, sen blev det faktiskt en liten powernap vid 13-tiden.. Satte larmet på 15.00, men det vaknade jag ju givetvis inte av hehe.. Vaknade av att Lotti kom hem vid 17.20 och vi fick då springa ner till Victor´s för att fixa med betalningen av lägenheten! Allt beräknas bli klart imorrn, och om inte blir vi utkastade =S

Nu har jag varit en sväng på Foret och bara chillat lite innan jag tar mej an utmaningen "Fullast vinner 2" haha..
Ska hem och sminka till mej lite, sen jävlar Therese! ;)


Blev bardisken sist på DouDoune, samma denna gången?! :P
(Till skillnad från många andra så dansar jag väldigt oskyldigt, inget ålande och skit.. Jag bara hoppar haha)



Dagens bästa är från i förrgår på frukosten på Grand Nord, uttalat av herr Bokanäs;

"Det är så svårt att förstå vad du säger...." (Jag ger honom då en av mina något berömda arg-blickar och han tittar då lite rädd på mej och stakar osäkert fram:) "Men det beror nog mer på mej än på dej...." hahahaha!!


Här har vi självaste Bokanäs haha..

A tutta fluff..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0