Gott Nytt År..

.. till alla mina finingar!!

Det visade sej visst att jag är sämst på att blogga hehe..
Men har verkligen inte haft någon tid till det alls! Har jobbat sinnessjukt mycket!!

Nyår började med att min söta Myléne väcker mej med;
"TINA! Ska du med till Folie Douce?!?! Isf åker vi om 20
min!!"
Ehh ehh okeej.. säger en yrvaken Tina och skyndar på. Stressar som fan, liftarna stänger om 30 min! Men.. vi hinner ;)
Åker upp med "ägg-liften" och när vi kommer fram är det ett sånt jävla ös!! Livemusik från självaste Kely Starlight och kristall-champagne sprutas över hela skiten!! Jag blir lite hetsad så jag halsar givetvis min Gin&Tonic som följs av ett par glas skumpa och skumpa som hälls från flaskan och ner i halsen på mej..

Ja man tackar, Tina blir lite salongsberusad
minsann hehe.. Hem och stressa sönder efter det! Har en timme på oss innan vi ska vara på jobbet 20.30 för att förbereda Le Club..
Äter sen en väldigt mysig Nyårsmiddag med chefen och personalen..
SEN..!! Sen börjar helvetet.. Från kl 23.00 fram tills 08.00 på morgonen springer jag som en idiot i garderoben! Vi hade 1135 besökare, varav ca 900 hängde in jackan hos mej..
För alla er som inte jobbat i garderob förr så är det en jävla massa jackor att hänga in!! 400 pers som vill hänga in samtidigt nonstop!


Men men, I fucking did it! Och jag gjorde det bra..
Kl 10.00 var jag utanför DouDoune´s dörrar, och nu var det min tur att festa! Jag och 4 fransoser hehe..
Efterfesten blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mej! 30 min in på efterfesten totalt deckar jag av utmattning..
Men blir väckt efter en stund och kommer inte i säng på riktigt förrens 12.30 =S

Vaknar 19.00 och får stressa för att hinna duscha, äta mm innan det var dax för ett nytt arbetspass!
Alla var helt slut på Nyårsdagen och vi alla gick som zombies..

Igår vakna jag upp och började känna mej sjuk.. Ont i halsen och allmänt hängig, inte kul!
Kämpade mej igenom kvällen på jobbet, själv i Le Vestiaire..
Och nu idag när jag vaknade kände jag mej bara värre.. =( Myléne skjutsade mej till läkaren, och medans vi väntade åt vi omelett, choklad-crepes och drack café au lait! Kommer in till läkaren och hon diagnoserar halsfluss =´( FEM olika piller och hostmedicin!
Men i Frankrike finns det inget som heter "Vara hemma och vara sjuk", så jag jobbar ikväll med, själv.. sen ledig 2 dagar!! =) Det ska bli sååå skönt!!

Nu duscha sen försöka äta något innan jobbet.. Putain!!
Längtar tills imorrn..

Puss, och en extra Puss till min söta Myléne som tar så bra hand om mej <3
Bisou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0