Det är Du..

En vacker dag, det tror jag på fullaste allvar!! <3

Sitter förvånansvärt på Foret och gottar mej lite med varm choklad innan det är dax för att gå hem och duscha innan jobbet.. Cafe Face ikväll igen i garderoben.. Hoppas många vill hänga in ikväll så jag kammar hem lite deg!!

Hets om utgång ikväll igen, men nää.. ingen lust, eller ork för den delen!
Blev en pytte-utgång igårkväll iaf.. Kikade lite bara, men gick snabbt hem igen! Kl 01.30 var jag hemma i sängen och somnade som ett litet barn.. =)

Upp tidigt imorse och åkte skidor med Bella! Kände mej jävligt ostabil faktiskt, så jag tog det rätt lugnt.. Efter ett tag kändes det dock bättre och vi hittade ett par riktigt sköna backar, så det blev lite go åkning ändå! =)
Det blev ett pitstop på Folie Douce där det vankades varm choklad och macaroni and cheese..
Ner en backe efter det sen blev det bussen tillbaks till Valdi..

Känner mej lite depp ikväll.. Efter jag pratade med dej fick jag bara hemlängtan! Längtan efter Dej <3
Det kommer lösa sej.. det tror jag verkligen!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0