Dagens bästa..

.. tror jag bestämt jag ska införa här?! Lite citat och dum-roliga påståenden =) Kan bli kul..

Dagens är:
Efter att Affe har trillat i backen och skadat sitt knä sitter han hos läkaren och konversationen är följande:
Sjuksystern: "Have you been in a earthquake?!"
Affe: "Ehh.. no?!"
Sjuksystern: "Ah ok.. Just checking"
Sjuksystern igen: "Have you been working after the accident?"
Affe(som förövrigt sitter med pjäxor och hela skidoutfiten på): "Ehh no..?!"
Sjuksystern: "Ok, just checking"


Hahahaha.. Jävla fransoser! :P
Jag och Lotti började spinnna vidare på detta igårkväll när vi satt på sjukhuset i väntrummet..


"Have you been in a tsunami? No?! Just checking.."
"Are you pregnant? No?! Just checking.." (sagt till en kille då..)
"Have your equipment been stolen? No?! Just checking.."


Hahaha.. Man var tvungen att vara där, men försök tänk er in i det haha.. Stört roligt! Sen att jag har jävligt speciell humor är jag fullt medveten om hehe :P

Tänkte bjuda på lite skidåkar-bilder.. =)


De 2 första från första skiddagen.. De 2 andra fotona från dagen med Lotti och Christoffer!
Lotti drog för övrigt med mej genom hela Facen vilket innebär svarta backar endast i stort sett ;)



Bjuder även på denna bilden.. Från Boogie Night, "Fullast vinner" i torsdags.. Detta är dock innan vi gick loss ordentligt hehe!


På torsdag kör vi igen Therese!! All in.. Och denna gången förlorar du! ;)

Kommentarer
Postat av: Dessie

Hejsan! Vad trevligt att du kommit igång med bloggandet. Alltid kul att läsa! Hoppas allt är bra med dig. Det var längesedan nu. P.s. jag har blivit skånetös igen ;)

2010-01-26 @ 22:39:37
URL: http://dessie.blogg.se/
Postat av: Tina

Heej Dessie!!

Kul att höra från dej!! =)

Ja det är bra med mej, själv med? Fortfarande tillsammans med killen? Haha jasså du konverterar tillbaka nu hehe.. Varför om man får fråga?

Puss

2010-01-28 @ 21:18:21
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0