Arbetsintervju..

Full rulle på jobben nu =)

Igår vaknade jag med en kraftig migrän.. Och fanskapet höll i sej hela dagen! Uhh.. ingen mer dricka för min del nu på ett tag!! Fick dock fixat färdigt den sista betalningen igår för lägenheten så det är riktigt skönt.. Fick även ut alla mina pengar från lönechecken (har ju krånglat endel....) igår med, och det är ännu skönare! =)
Sen blev det go filmkväll med en massa gottis, precis vad jag behövde!

Upp tidigt imorse för att jobba på Dollan, städa hotellrum hehe :P Tog drygt 4 timmar sen bar det av till Victor´s en sväng för en god varm choklad.. Annars har det inte hänt så mycket idag..
Nu strax vankas det arbetsintervju på Dansken!! =) Grymt kul, hoppas vi kommer fram till något bra!
Sen kl 22.30 blir det le vestiaire på Café Face.. Hoppas än en gång på många jackor! ;) Sist gick jag hem med endel deg, vilket var rättså välbehövt!

Jag är så trööött ikväll.. Vill bara gotta ner mej i sängen till en bra film! Blir sängen direkt efter jobbet..

A tutt a fluff..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0