Älskar..

Nu när jag lärt mej länka från youtube så måste jag ju bara spela låten jag tjatat så mycket om! =)
People, I bring you Stereo Love <3
Enjoy! ;)


Såå jävla bra! =)


Uppe tidigt idag med, och känner att jag blir piggare och piggare igen =)
Blev utgång igår, lite emot min vilja men men.. Ikväll blir det dock jävligt lugnt! Ska upp i backen för första gången denna säsongen hade jag tänkt mej =)

Kan inte bestämma mej för om jag ska hänga med grabbarna till Bourge ikväll eller om jag ska hoppa det, skulle behövas! Fast kanske borde vänta till vi har nycklarna till lägenheten så jag har nånstans att göra av all mat hehe :P Inflytten sker inte förrens imorrn, ändrade planer.. De målar om hela lägenheten gratis, värt att vänta då! =)


Dessa 2 underbara killar åker tyvärr hem på lördag, vilket kommer vara och bli sjukt tråkigt! =(
Kommer sakna er mycket boys! <3


Kaffe och cigg nu..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0