Underbart..

Klarblå himmel och strålande varm och skön sol är det här idag i vinterparadiset.. Så skönt! =)

Var uppe rätt tidigt idag, dax för mitt första personalmöte på Dansken! Pratade en massa och planerade lite smått samt brainstormade fram lite olika teman vi kan ha nu under vecka 7, 8 och 9 då det kommer vara som ett krig här nere.. Så är det någon som har några idéer, skriv dem som kommentar här! Alla förslag uppskattas.
Efter personalmötet blev det att käka och umgås lite på Dansken. Sen har jag typ bara lullat omkring lite, och hamnade utan förvåning sen på Foret där jag slängde upp datorn, and voila.. here I am! :P
Är ledig idag, eller nja.. ska jobba på Facén ikväll. Sen blir det direkt hem, ingen utgång, ska börja jobba 09.30 imorrnbitti så det blir hem till sängen direkt efter jobbet! Hoppas dock på mycket folk som vill hänga in jackan ikväll så jag drar in lite deg! =)

knäppt, men kul ändå.. I förrgår fick jag för mej att jag skulle jobba på Facén, men det skulle jag visst inte hehe.. Så jag gick hem och la mej en sväng, vaknade vid 22-tiden och sen blev det ett väldigt gott telefonsamtal som varit väldigt efterlängtat! Var så skönt att få prata med dej <3 Och som sagt, tror det kommer lösa sej för oss ;)
Efter vi lagt på upptäckte jag att mina cigg var slut, så jag fick så fint klä på mej och gå ner till Dansken för att köpa fler.. Detta slutade med att jag får sån abstinens efter att få jobba i baren att jag faktiskt går och frågar min chef om jag får hoppa in och jobba lite, gratis dessutom hahaha! Och han bara skrattade och skickade så fint in mej där hehe =)
Blev dessutom en väldigt spontan utgång efter stängning till DouDoune, och fan vad kul det var! Var hemma vid 05.15 tror jag bestämt.. Och jag som hade tänkt lägga mej tidigt hehe :P

Och igår blev det då som sagt jobb 09.30-13 egentligen, men fick sluta vid 11.45 istället då ett par killkompisar frågade om jag ville följa med till Genevé, Schweiz dels för att hämta Kajsa på flyget men även för att åka till H&M för att shoppa och JAAAA det ville jag sååå gärna!! =D Blev så glad.. Och herregud vilken känsla det var att få gå där inne, på Svenska H&M, och få shoppa igen! Var helt varm inombords haha.. När jag kom till kassan fick jag mej dock en liten shock, hade shoppat för 3000 spänn haha.. Så plockade väck lite, ner till 2000 iaf, men såå värt alltså! Det blev lite Donken också, sen hemgång.. Var tillbaka i Valdi vid 22-tiden, så det blev en mysig heldag! Ska försöka ta mej ner snart igen to do some more shopping ;) Kanske inte blir just Genéve anytime soon, men Bourg St Maurice eller Annecy här i La France kanske, finns H&M där med, och annan billig shopping av både mat och annat kul.. Måste styra en ny kamera med! Står högt på "Att göra-listan"!

Nu ska jag nog gå ner och fylla på telefonen som jag inte haft pengar på, på ett par dagar.. Sen blir det P-mat och varm choklad på Victor´s! Pannbiff, potatismos, brunsås och lingon!! =) Mmm..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0