Tröttmössa..

Jag är så trött! Jag är såå trööött.. =S Har varit ett par rätt intensiva dagar nu.. Igår-natt sov jag bara 3 timmar, sen upp och jobba 09.30-16. Var kvar på jobbet och körde after skiin.. Drinkarna gjorde sitt så vid 17 var jag rätt rund om fötterna.. Sket i att sova, vilket jag hade tänkt att jag skulle, och söp på det istället. Upp till Facén och jobbade där från 22.30-02.00, drinkarna fortsatte komma in under tiden, och sen vidare till DouDoune för att se på Laurent Wolf!! Var hemma vid 05.00 och sen sov jag till 18.30 idag hehehe.. Liiite trött :P Skönt dock, men hade ju egentligen tänkt göra en massa annat på min enda lediga dag. Men men, behövde sova ut!

Ikväll har jag bubblat och myst lite med Mickis, Bottan och Jeppe. Så gott det var! Förutom att Bottan totalt vandaliserade stället =S Så full.. Sen hem och duscha och käka lite snabbt, och nu sitter jag här! Hade planerat att inte gå ut ikväll, men så blir givetvis inte fallet.. Graalen har 5 års jubileum ikväll, så dit måste man ju gå! Och jag ska jobba imorrn 09.30-16.00.. Eeeooow, kommer vara så schlet imorrn va! Tror jag ska jobba Facén imorrn med.. Dubbelarbete igen. Fast hellre det så jag kan vara helledig de dagarna jag är ledig!

Oj oj förresten.. Haha! Har blivit tillfrågad att jobba som PR-tjej under X-games!! =D Gå runt i pyttekläder och göra reklam för det hahaha.. Jag ser det bara som en rolig grej och kommer nog fan göra det hehe.. Får inte bara en ny upplevelse, utan 200 Euro (motsvarande ca 2000 kr) för 8 timmar dessutom =) Tycker det känns lite cheesy, men vafan.. Jag har kläder på mej, och det är en rolig grej.. No biggy!

Och så har jag börjat gå och tänka på en massa grejor nu med, hmm.. Gillar inte asså! Måste fixa detta, reda ut lite saker! But where to start, how and when.. Time will tell.

Njae, om man ska ta och gå ner till Dansken då och kika lite, sen till Graalen en jättesnabbis så man har varit där sen hem och sova! Ja, så får det bli..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0