Startender Tina..

Det är jag det hehe.. ;)
Har varit i baren på after skiin ett par dagar nu och jag älskar det!! =D
Kan hittills göra 3 drinkar.. Sex on the pist, Bloody Mary och Knock it down hihi =) Och mer kommer ikväll, då jag för första gången någonsin ska entra baren nattetid!! Bartender by night, Tina Torlöf!

Hade inte kunnat trivas bättre på nya jobbet än så här faktiskt tror jag.. Kollegorna är underbara, känner mej redan som en i gänget! Helskön atmosfär och arbetsuppgifterna är hur roliga som helst.. I love it helt enkelt! =)
Hade gärna lagt upp lite bilder på mej i baren MEN.. jag tappade kameran i toaletten i förrgår och nu är den helslut.. =( Hur fan lyckas jag!?! Och Ja, jag var helt nykter!! Men har aldrig väskan med mej mer nu, den blir ju bara stulen då.. Så jag prackar på mej en massa skit i jackfickorna nu istället, de blir överfulla och saker trillar ur.. =/ Skärpning nu Tina!!

Har varit inne en sväng redan idag på jobbet.. Hade On call mellan 12 och 15, dvs jour. Sen börjar jag 21.00 igen.. Hehe, jag, Märta och kocken tog oss en varsin shot idag på jobbet.. Och den lille jävla mentan gick direkt upp i huvudet :P Blev helt chockad själv.. Jag tål ju faktiskt rätt mycket! Men gick till Foret efter jobbet och vilade en sväng i soffan vid brasan, sen när jag vaknade var jag som vanligt igen.. =)

Jobbade
på Café Face igår med, och kammade hem lite deg.. Goa pengar!
Så kommer jobba både på Café Face i garderoben (2 dagar i veckan) samt på Dansken resterande dagar och ibland dubbelt på samma dag.. Men det är inga problem, I fix..

Och innan jobbet igår satt jag som i vanlig ordning på Foret för att interneta lite.. Vilka sätter sej bredvid mej om inte självaste Hasse Aro och hans polare som han var här på semester med =) Himla goa herrar det dära! Pratade länge om lite allt möjligt, och måste få säga att det var himla skönt att få prata med ett par äldre, visa herrar.. Tyckte det var himla trevligt faktiskt! Så tack för det goda samtalet, det var välbehövligt.

Nu tror jag nog allt det blir hemgång.. Ett varmt och gott bad skulle sitta fint nu! Sen en liten powernap på det..
Sen jävlar blir det rock ´n roll i BAREN PÅ DANSKEN FÖR TINA ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0