Sköna måndag..

Vaknade vid 11 första gången idag, och vet att jag tänkte att det var en bra tid att gå upp på.. 3 sek senare somnade jag om haha.. Vaknade vid 14 igen =/ Ringde lite samtal, sen kom Jocke på besök och höll mej sällskap medans jag duschade och gjorde mej iordning.. Är så ensamt nu faktiskt när Lotti är iväg.. =( Skynda dej tillbaks igen stumpan! Vi gick ner till Dansken och käkade lite, och snick snackade lite med den goa personalen, mina kollegor hihi =) Lite andra säsongare kom dit och vi mös lite..
Sen blev det Victor´s, och här sitter jag fortfarande.. =) Ska snart gå hem med datorn tror jag, sen blir det lite film hemma bara ikväll med lite gottis till. Tror att det eventuellt kan bli en liten mini-utgång ikväll igen, får se..

Igårkväll
vart det först jobb på Dansken från 09.30-18.00 sen hem och sova en snabbis, sen vidare till Facén kl 22.30.. Igårkväll på Facén var dock inget vidare, drog in 8 sketna euro haha! Inget folk alls.. Men men, det blir snart bättre med det, snart exploderar det! =) Efter jobbet tog jag mej en liten svänbg på stan med de andra här.. Dansken, Facén och DouDoune.. Var dock rätt trött så gick hem rätt tidigt och la mej!

Oj helt glömt att säga ju, men i förrgår i baren för första gången nattetid någonsin.. JAG ÄLSKADE DET!!!! =)
Och chefen är grymt imponerad av mej, hur snabbt jag lär mej och hur duktig jag faktiskt är!! Så jävla härligt..
Blir baren på onsdag igen, med dreamteamet! ;) Jag, Sebbe och Jocke.. It´s gonna be good!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0