Mäktat irriterad..

Känner bara att det bubblar i hela kroppen!!
En massa saker på en och samma gång som rent ut sagt retar röven av mej.. Varm som fan är jag, och ingen vispad grädde får jag heller till min varma choklad.. =( Tappade 500 spänn igår med, och 1500 kr som Lotti skulle ha av mej är putsväck!?! LÄGG AV NU.... Min tröja kliar också =( Bara fel asså!

Får nog ta mej en cigg och lite friskluft innan jag fortsätter skriva.. Annars kommer hela detta inlägget bestå av en massa negativ energi!! Helvetes fittluder....
Jahaaa okeeej.. Ska gå ut och röka, och what now!?! Jo jag har givetvis glömt de äckliga jävla cigaretterna hemma AAAAAHH!!!! Nu räcker det..!!!!

Nej, nu skiter jag i detta.. Kan inte skriva mer nu! Nu går jag hem! Ska fan ta mej ner till Victor´s sen och ta mej en stadig jävla grogg.. 90-10!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0