Lill-lördag

Igår efter jag internetat gick jag ut en sväng.. Men fick ett sånt jävla migränanfall så jag fick ringa DouDoune-bussen som fick köra hem mej! Hemskt var det, och ingen medicin har jag kvar heller =(

Sov till 15.30 idag vilket inte riktigt var meningen, men det var skönt. Sen sorterade jag tvätt sen igår och la in en ny maskin, samt städade och plockade undan och bäddade rent! Så skönt.. =)
Sen ner till Dansken för att käka, sen har det inte blivit så mycket mer gjort.. Ska tillbaka ner till Dansken till 20.00 för att ta en drink med Märta tror jag. Sen ska jag traska till affären och köpa på mej lite gottis och bara ha en go filmkväll ikväll! Skulle egentligen dragit ut ikväll men jag fick byta mitt 17-20 pass imorrn till morgonpasset då Hope har pajat sitt knä igen.. Så ingen utgång för mej ikväll! Blir istället helt ledig på fredag så imorrn blir det nog en liten sväng på stan tror jag..

Ska hem och lämna datorn nu och hämta pengar!

A tutt a fluff..
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0