Lever bland barn!

Ojojoj, vet inte vart jag ska börja.. Kommer inte dra hela historien här ändå för den delen för det är så jävla barnsligt alltihopa! Kan ju bara säga att det tydligen är fler barn här än vad jag trodde.. Verkar så på betéendet iaf! Något som är väldigt populärt här nere är att snacka skit, och sprida rykten, samt att ta saker för givet! Men men.. Var ledsen först, sen blev jag förbannad, men nu kan jag inte bry mej mindre! Håll ni på bara, om ni nu mår bättre av det, ha så kul! ;)

Annars inget nytt.. Har haft en mild variant av migrän hela dagen, inte direkt jättespännande. Men men, självförvållat är ett ord som nog har en liten del i detta hrm..
Har jobbat idag och det gick bra. Ska nog gå förbi där en sväng nu och kolla läget, är lite rastlös..
Imorrn är jag ledig hela dagen, vilket ska bli riktigt skönt! Ska nog mysa till det tror jag, köpa lite gottis och bara köra filmkväll tror jag =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0